آخرین اخبار
کد مطلب: 80375
کسي که به من حمله کرد اصلا در باغ نبود ؛ قلعه نويي از من ناراحت بود و حق هم دارد
توضيحات صادقي درباره درگيري اش با قلعه نويي و فاميل وي
تاریخ انتشار : 1393/05/29
نمایش : 1884
مدافع تيم استقلال گفت: «با صداي بلند مي گويم هيچ با قلعه نويي مشکل ندارم.»

به گزارش سلام لردگان، اميرحسين صادقي درباره حواشي رخ داده پس از بازي استقلال مقابل سايپا عنوان کرد: «پس از بازي به دليل کار شخصي که داشتم بلافاصله ورزشگاه را ترک کردم ولي چند دقيقه بعد شنيدم گفته اند جنگ جهاني سوم رخ داده و من هم باعث و باني اش بوده ام! بعد که سايت ها را ديدم متوجه ابعاد ماجرا شدم و اين باعث شد تا لازم باشد برخي حرف ها را بيان کنم.»

 

وي ادامه داد: «بعد از اينکه مسابقه تمام شد، سريع به داخل زمين رفتم تا به قلعه نويي بابت اين پبروزي تبريک بگويم. وقتي نزديک شدم ديدم که او خيلي عصبي و ناراحت است و مشخص بود فشار زيادي را در اين مدت تحمل کرده است. به همين دليل چند کلامي هم با من حرف زد و صحبت کرد. شايد صحبت ها تند بوده باشد ولي من هم سعي داشتم توضيح بدهم که در چه وضعيتي قرار دارم و بايد بگويم با توجه به ارتباط بيش از 10 سالي که با قلعه نويي دارم هرگز از صحبت يا احيانا انتقاد او ناراحت نمي شوم. چون به اخلاق قلعه نويي کاملا واقف هستم. او مربي من است و در استقلال جايگاه ها روشن است.»

 

مدافع استقلال افزود: «به صورت مشخص صحبت قلعه نويي اين بود که او بايد زودتر از وضعيت عمل من مطلع مي شد. البته من همان زماني که از اردوي تيم ملي برگشتم با استقلال تمرين هم کردم و حتي به کادر فني گفتم مي توانم عمل نکنم تا به تيم لطمه نخورد اما تاکيد کادر فني و شخص قلعه نويي و پزشکان استقلال در آغاز فصل اين بود که حتما عمل شوم. در واقع چون پزشکان در آن مقطع زماني قبل از امضا قراردادم به صورت قطعي نگفته بودند نياز به عمل جراحي دارم اين موضوع را بيان کردم اما پس از بازگشت تيم از ترکيه و حضور در تمرين، نظر قطعي انجام عمل بود.»

 

وي درباره موضوع درگيري فيزيکي اش با يکي از حاضران در ورزشگاه آزادي گفت: «يک بنده خدايي بود که اصلا من را نشناخت و فکر کنم اصلا در باغ نبود. به همين دليل فکر کرده بود من يک آدمي هستم که رفته ام براي قلعه نويي مشکل درست کنم و به همين دليل کمي سر و صدا درست کرد اما کلا چيز خاصي نبود و زود ماجرا با کمک دوستان حراست تمام شد. در مجموع بر اين باورم استقلال با توجه به جوي که برايش به وجود آورده اند، نياز به دشمن درون ندارد و من به عنوان يکي از بازيکنان قديمي تر تيم اجازه نمي دهم تنش به اردوي استقلال وارد شود.»

 

مدافع استقلال افزود: «مجموع اين اتفاقات باعث شد من چند ساعت پس از بازي با قلعه نويي تماس بگيرم و برايش بخشي از ماجرا را توضيح بدهم. دوستاني که من را از نزديک مي شناسند مي دانند اهل دروغ نيستم و اميدوارم همه بدانند اين جملات در نهايت صداقت از سوي من بيان شدند. اهل تکذيب هم نيستم. بله، قلعه نويي از من ناراحت بود و حق هم دارد. قلعه نويي از من انتقاد کرد چون نياز به حضور من را حس کرده است. اگر جز اين بود به نظرم جاي تعجب داشت. به هر حال در طول فصل از اين بحث هاي درون خانوادگي بارها و بارها پيش مي آيد. اگر هر بار قرار باشد اسمش را درگيري گذاشت که ديگر بايد فوتبال را جمع کرد. شايد به خاطر عکس هايي که پخش شد برخي فکر کردند من و قلعه نويي در حال بحث هستيم اما اينطور نبود و او داشت حرف هايش را مي زد و من هم قصد داشتم توضيحاتم را بدهم. البته هواداران هم به من لطف داشتند و در صفحات اجتماعي پيغام هاي زيادي برايم گذاشتند و ابراز نگراني کرده بودند اما با صداي بلند مي گويم هيچ با قلعه نويي مشکل ندارم.»

 

وي درباره اينکه قلعه نويي در تماس تلفني به او چه گفت اظهار داشت: «امير خان درباره وضعيت جسمي ام پرسيد. من گفتم از روز شنبه در خدمت استقلال هستم. در اين دو روز که تمرين را شروع کرده ام به لطف خدا خيلي بهترم و اميدوارم خيلي زود شرايط بازي را به دست بياورم.»

 

صادقي تاکيد کرد: «من که سه شنبه روي سکو بودم کلي حرص خوردم. واقعا تماشاي بازي در اين شرايط سخت است و من اميدوارم هر چه سريع تر مهياي حضور در مسابقات شوم و بتوانم تيمم را همراهي کنم. بازي استقلال با سايپا من را به ياد بازي با فجر در سال 82 انداخت که در آن بازي هم 3 بر 2 برديم. واقعا اين استقلال با استقلال اوج آن سال ها قابل مقايسه است و اميدوارم با کار بيشتر و تلاش بيشتر دل هواداران را شاد کنيم.»
منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس